Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2011

bday party! chocolate leather pants and the stars!

hej kochani ;* muszę się pochwalić, że wczoraj miałam urodziny. 20ste... ciężko mi się do tego przyzwyczaić, że   szalony wiek "naście" mam już za sobą, ale jednak mam głęboką nadzieję, że "ścia" będzie równie fajny ;D 
Dziś szykuje się mała imprezka z powyższej okazji, na którą wybrałam skórzane spodnie w kolorze mlecznej czekoladki. Kupiłam je dzisiaj, i szczerze mówiąc podobają mi się tak dość. Co do góry, to fakt faktem, że królujące niedawno na wybiegach i innych takich gwiazdki powoli odchodzą do lamusa, ale na moją urodzinową  bibkę całkiem nieźle się nadają, o! ;D 

życzcie mi dobrej zaaaabawy! <3 <3 















blazer/marynarka- Amisu
top- New Yorker
pants/spodnie- nn 
wedges/koturny- DeeZee
bag/listonoszka- all
necklace/naszyjnik- Saix 



++ plus zapraszam do odwiedzenia i polajkowania mojego facebooka, gdzie znajduje się to czego 
blogspot nie ogarnia ;))) 



buziaaaaki! ;** <3 

17 komentarzy:

  1. Świetne spodnie! ;]
    Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/
    Wszystkiego Najlepszego i udanej zabawy ;P;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw - spodnie cudowne !!!
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie dziękuję dziewczyny!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super!
    sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny outfit! A z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego! Ja w tym roku również skończyłam etap "naście" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! spodnie super wyglądają do tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omg such a cute outfit! love love it!
    check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! świetny set, piękna jest ta torebka! też chce ;P nie wiesz czy są jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny zestaw! Zazdroszczę bluzki i naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta twoja torebka jest po prostu godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie w tych spodniach. Spóźnione ale bardzo szczere: spełnienia najskrytszych marzeń i sto lat:)

    zapraszam do siebie:
    marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat! ale Ty młodziutka jesteś! sądziłam, że masz troszkę więcej latek! za to wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3